Uživatel si je vědom práva na odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetových stránek www.funidelia.co.uk, pokud mu nebylo objednané zboží doručeno ve lhůtě maximálně čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne, kdy dopravce pozbyl vlastnictví zboží.
Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, měli byste nás informovat na adrese FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Španělsko nebo nás pomocí našeho kontaktního formuláře informovat o vašem rozhodnutí reklamace zboží (například poštovním dopisem nebo e-mailem pomocí zmíněného kontaktního formuláře). Pro odstoupení od smlouvy můžete použít tento vzorový formulář, přestože tak nejste povinni učinit. Aby bylo možné dodržet lhůtu stanovenou pro odstoupení od smlouvy, stačí abyste zaslali své sdělení o uplatnění práva na dostoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty (14 kalendářních dnů).
V důsledku vypovězení smlouvy vám vrátíme peníze v plné výši, včetně poplatků za doručení (s výjimkou dodatečných poplatků, které si sami vyberete - například jiný typ dodání), a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí stávající smlouvu ukončit. Peníze vám budou vráceny stejnou platební metodou, která byla použita k zaplacení objednávky, pokud výslovně nepožádáte o změnu. Součástí reklamace v žádném případě nejsou žádné další poplatky.
Peníze za zaplacenou objednávku můžeme zadržet do té doby, než nám dopravce doručí vrácené zboží, nebo dokud nám nepředložíte důkaz o tom, že jste zboží odeslali.
Zboží pošlete zpět na adresu Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Barentsstr. 24, 53881 Euskirchen, Germany, a to bez zbytečného odkladu a v každém případě v maximální lhůtě do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nás informovali o vašem rozhodnutí od smlouvy odstoupit. Lhůta se považuje za splněnou, pokud spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím 14 kalendářních dnů. Za veškeré náklady spojené s vrácením zboží zodpovídá spotřebitel.
Spotřebitel je zodpovědný za jakékoliv snížení hodnoty v důsledku manipulace se zbožím jiným způsobem, než je nezbytné pro zjištění jeho vlastností a funkčnosti.
Pro přezkoumání vlastností a funkčnosti zboží (i) s ním musíte zacházet opatrně (ii), stejně jako byste zacházeli se zbožím v jakémkoliv obchodě. Za sníženou hodnotu zboží vlivem jeho opotřebení zodpovídáte vy a tato snížená hodnota bude brána v potaz při vrácení peněz. Sníženou hodnotu zboží určujeme jednotlivě produkt od produktu.
Zboží samozřejmě můžete z původního obalu vybalit a prohlédnout si jej. Musíte se však ujistit, že zboží může být do svého původního obalu opět zabaleno. Pokud je původní krabice či taška poškozena, škodu vyčíslíme a odečteme jí od celkové hodnoty zboží.
Pamatujte si, že než vrácené zboží dorazí do našeho skladu, jste za něj a jeho případné poškození zcela zodpovědní.
Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na objednávky obsahující následující zboží:
-Zboží, které bylo z hygienických důvodů hermeticky uzavřeno, nemůže být po otevření vráceno, jelikož je dále neprodejné.
-Zboží, které bylo výrobcem vyrobeno zákazníkovi na míru nebo výhradně dle jeho požadavků (mimo případy defektního zboží).
Právo na vrácení zboží se vztahuje výhradně na zboží, které bylo vráceno v původním obalu a ve stejném stavu, ve kterém bylo odesláno. Peníze vám nebudou vráceny, pokud zboží viditelně opotřebeno. To neznamená, že zboží nemůžete z původního obalu vybalit a prohlédnout. Musíte s ním však zacházet opatrně.
Po prohlédnutí zboží vás budeme kontaktovat s rozhodnutím, jestli vaši reklamaci uznáváme či nikoliv. Pro uznání reklamace je nutné vrátit veškeré zboží z dané objednávky a učinit tak v zákonem stanovené lhůtě. Pokud není vrácené zboží kompletní, bude společnost Funidelia oprávněna účtovat vám dodatečné náklady. Veškerá práva a opatření v této věci jsou v souladu se stávající legislativou.
Náš poprodejní servis se snaží klientům nabídnout rychlé a efektivní řešení problémů s našim zbožím či objednávkami.
Pokud si po dodání objednávky na zboží všimnete nějakého defektu, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nejpozději do dvou (2) pracovních dnů ode dne, kdy vám byla objednávka doručena. Po vypršení této lhůty nebudeme podobné stížnosti jakkoliv řešit.
Pokud si spotřebitel myslí, že mu bylo doručeno zboží jiné, než které si objednal, nebo je zboží viditelně poškozeno, měl by nás neprodleně kontaktovat s informacemi o objednávce a možném poškození.
My si poté zboží pečlivě prohlédneme a budeme vás prostřednictvím e-mailu kontaktovat s možným řešením dané situace (vrácení peněz či nová objednávka stejného zboží). Reklamace či výměna zboží za nové proběhne co možná nejrychleji, během 14 dnů od našeho potvrzovacího e-mailu, který vám zašleme na e-mailovou adresu.
Částka zaplacená za vrácené defektní zboží vám bude vrácena v její plné výši, včetně poplatků za jeho odeslání. Peníze vám budou vráceny stejnou platební metodou, která byla použita k zaplacení původní objednávky.