Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Obdržel/a jsem neúplnou nebo chybnou objednávku

Litujeme, že jste obdržel/a neúplnou nebo chybnou objednávku.

Přejděte na „svůj účet“ a klikněte na tlačítko «Vrácení a reklamace». Vyberte objednávku a chybné nebo nedoručené produkty a poskytněte nám všechny informace, abychom mohli co nejdříve vyřešit vzniklou situaci.

Máte 14 kalendářních dní od obdržení objednávky na podání této reklamace.

Důležitá poznámka: Toto tlačítko použijte pouze k oznámení chybného nebo nedoručeného zboží. Je povinné nás informovat před odesláním zboží zpět. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.

Dostanu automaticky náhradu?

Po přezkoumání, pokud bude schváleno vrácení peněz, vám vrátíme celou částku zaplacenou za tento produkt bez jakýchkoli nákladů na vrácení, nebo pokud máme produkt skladem, doručíme vám správný produkt.

Související dotazy:
Top