Je nám velmi líto, že jste neobdrželi svou objednávku v perfektním stavu, je možné že jsme ho v tomto stavu dostali již z továrny, nebo mohlo k poškození dojít během přepravy.
Prosíme kontaktujte nás a vyžádejte si vrácení zboží přes váš účet a uveďte důvod v sekci vrácení, nebo použijte formulář níže. Pro urychlení procesu prosíme poskytněte nebo přiložte následující:
Jakmile vaši žádost obdržíme, budeme vás co nejdříve kontaktovat s řešením.
Pokud bude schváleno vrácení, vrátíme vám celou zaplacenou částku kromě ceny poštovného, nebo pokud je položka stále dostupná, pošleme vám nový produkt. Máte 14 kalendářních dní od data, kdy jste obdrželi objednávku.
** Důležité: Je povinností nás upozornit na vadu produktu a na váš plán nám produkt vrátit předtím, než nám ho zašlete. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.