Pokud jsme nemohli doručit váš balíček, nebojte se! Postaráme se o zpracování vrácení a pokud jste již provedl/a platbu, co nejdříve provedeme refundaci.
Vezměte prosím na vědomí následující:
Vrácené objednávky nejsou automaticky znovu odesílány. Pokud si stále přejete obdržet zboží, bude nutné vytvořit novou objednávku.
Vrácení peněz může trvat až 14 dní od vrácení balíčku.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.