Našemu Oddělení kvality může kontrola produktu trvat až několik dní, a to i přes to, že jste obdrželi potvrzení o tom, že zásilka úspěšně dorazila do našeho skladu. Proces refundace bude ovšem zahájen, jakmile to bude možné a nikdy nepřesáhne zákonem stanovenou lhůtu 14 kalendářních dnů od obdržení zásilky. Vždy se snažíme vše vyřídit co nejdříve, ovšem v době špičky (Vánoce, Karneval, Halloween) může proces trvat o něco déle.
Pro podrobnější informace prosím přejděte na „můj účet“.
Refundace probehne v nejbližším možném termínu, nejpozdeji však do 14 kalendárních dnu od obdržení zboží, což je zákonem stanovená lhuta. Obvyklá doba je okolo týdne, ve frekventovanejších obdobích (napr. Vánoce ci období karnevalu) muže být tato doba delší.
Refundace je vždy provedena stejným zpusobem, jako platba za puvodní objednávku.
Pokud produkt nesplnuje podmínky uvedené v našich pravidlech vrácení zboží, plná refundace není možná, ale v nekterých prípadech je možné dohodnout se na cástecné refundaci.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.