Ano, zákazník je povinnen uhradit náklady spojené s vrácením zboží, pokud nejde o vadný či poškozený produkt.
Máte dvě možnosti: použijte štítek, jež snadno vygenerujete prostřednictvím našeho systému a odevzdejte balíček na nejbližší pobočce Vámi zvoleného dopravce (99 Kč) nebo vratte zásilku prostrednictvím Vámi vybraného dopravce. Cena se odvíjí od Vámi zvoleného dopravce a není možné ji refundovat.
Pokud chcete nový produkt, musíte vytvořit novou objednávku.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.