Pokud nejsou položky, které jste si objednali k dispozici pro okamžité odeslání a naše sklady ještě nezačaly vaši objednávku zpracovávat, máte možnost:
(Není možné přidat položku.)
Pro úpravu objednávky se prosím přihlaste ke „svému účtu“.
Pokud jsme vaši objednávku již začali zpracovávat, stav vaší objednávky se změní na „zpracovává se“ a už nebudete moci dělat žádné změny. V této chvíli:
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.