Doručovací adresu můžete změnit pouze pokud v našem skladu ještě nezačali objednávku zpracovávat a kurýr ještě neobdržel všechny informace. Jakmile se stav vaší objednávky ve skladiši změní na „zpracovává se“, tato možnost již nebude dostupná. V tomto případě prosím kontaktujte kurýra jakmile obdržíte informace o sledování zásilky. Nicméně pamatujte, že v tom případě nemůžeme zaručit, že změna adresy proběhne úspěšně.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.