Je nám velmi líto, že vaše objednávka nedorazila v předpokládaný den doručení. Poskytovaná přibližná data jsou ve většině případů pravdivá, z výjimkou situací, které jsou mimo naši kontrolu, jako je například zpoždění v přepravě.
Pro podrobnější informace prosím přejděte na „můj účet“.
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána:
Zkontrolujte prosím dostupnost každé položky. Pokud nějaká nedostupná položka vaši objednávku zdržuje, můžete ji odstranit..
Pokud objednávka i přes úpravu stále nedorazila, můžete ji zrušit (bez jakýchkoliv poplatků).
Pokud objednávka již byla odeslána:
Zrušení objednávky nebo změna doručení již nejsou k dispozici, protože objednávka byla předána kurýrovi. Pokud objednávku neobdržíte včas, můžete požádat o její vrácení během 14 dní od data jejího doručení.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.