Může se stát, že potvrzení o doručení objednávky od dopravce obdržíme později. Z tohoto důvodu není možné ve vašem účtu zažádat o vrácení zboží.
Pokud chcete tento proces urychlit, můžete se přihlásit do "svého účtu" a doručení objednávky potvrdit. Poté budete moci zažádat o vrácení zboží.
* Vezměte prosím na vědomí, že maximální lhůta pro vrácení zboží je 14 kalendářních dnů od data doručení. Po vypršení této lhůty již vrácení zboží není možné.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.