Litujeme, že zboží dorazilo vadné nebo s chybějícími částmi.
Přejděte na „svůj účet“ a klikněte na tlačítko «Vrácení a reklamace». Vyberte objednávku a vadný produkt nebo produkt s chybějícími částmi a poskytněte nám všechny informace, abychom mohli co nejdříve vyřešit vzniklou situaci.
Máte 14 kalendářních dní od obdržení objednávky na podání této reklamace.
Důležitá poznámka: Toto tlačítko použijte pouze k oznámení vadného zboží nebo zboží s chybějícími částmi. Je povinné nás informovat před odesláním zboží zpět. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.
Dostanu automaticky náhradu?
Po přezkoumání, pokud bude schváleno vrácení peněz, vám vrátíme celou částku zaplacenou za tento produkt bez jakýchkoli nákladů na vrácení, nebo pokud máme produkt skladem, doručíme vám nový kus.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.