Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Najít nepřijatou zásilku označenou jako doručenou

Pokud je ve sledování zásilka označená jako doručená, ale vám nic nepřišlo, zkuste se prosím zeptat sousedů nebo přímo kontaktujte zásilkovou službu.

Pokud je objednávka označena jako "doručená", ale vy jste žádné zboží neobdrželi:

  • Ověřte si, jestli zásilku na stejné adrese nevyzvedl někdo jiný, například soused či recepční.
  • Ověřte si, zda vám náhodou doručovací služba nenechala v poště lísteček s informacemi, jak naplánovat další doručení zásilky.
  • Pokud při doručení nejste doma, doručovací služba může uložit zásilku na sběrném místě.
  • Kontaktujte doručovací službu a vyžádejte si o své zásilce více informací. Pamatujte si, že k tomu budete potřebovat sledovací číslo dané zásilky.
  • Je velmi důležité, abyste nás v takovýchto případech okamžitě kontaktovali. Prosím vezměte na vědomí, že k vyřešení tohoto problému máme pouze dobu 14 dní od přibližného data doručení.
Související dotazy:
Top