Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Obdržel/a jsem vadný produkt nebo mu chybí části.

Litujeme, že zboží dorazilo vadné nebo s chybějícími částmi.

Přejděte na „svůj účet“ a klikněte na tlačítko «Vrácení a reklamace». Vyberte objednávku a vadný produkt nebo produkt s chybějícími částmi a poskytněte nám všechny informace, abychom mohli co nejdříve vyřešit vzniklou situaci.

Máte 14 kalendářních dní od obdržení objednávky na podání této reklamace.

Důležitá poznámka: Toto tlačítko použijte pouze k oznámení vadného zboží nebo zboží s chybějícími částmi. Je povinné nás informovat před odesláním zboží zpět. Pokud tak neučiníte, může být vrácení zamítnuto.

Dostanu automaticky náhradu?

Po přezkoumání, pokud bude schváleno vrácení peněz, vám vrátíme celou částku zaplacenou za tento produkt bez jakýchkoli nákladů na vrácení, nebo pokud máme produkt skladem, doručíme vám nový kus.

Související dotazy:
Top