Sledovací informace najdete v detailech objednávky ve "svém účtu".
Pokud je součástí objednávky několik produktů, každý z nich může mít jiné datum doručení.
Přibližné datum doručení uvedené při platbě objednávky je datum, ve kterém vám přijdou všechny produkty spolu. Pokud jste obdrželi e-mail s informacemi o doručení objednávky, měli byste v něm najít také přímý odkaz na její sledování. Pokud jste tento e-mail neobdrželi, můžete objednávku sledovat také prostřednictvím "svého účtu". V něm vám uvedeme informace doručovací služby, abyste přímo od nich mohli získat přesnější informace.
Poznámka: Pokud se ve sledovacím rozhraní objednávka ukazuje jako doručená, ale vy jste ji neobdrželi, přejděte prosím na stránku "Objednávka doručena, ale vy jste ji neobdrželi" pro další informace.
Rádi bychom vás informovali, že osobní údaje, vámi poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány společností Funiglobal Development S.L. (Funidelia) která jediná za ně zodpovídá. Hlavním účelem této informace je odpovídat na vaše požadavky či otázky. Informujeme vás, že vaše data nebudou poskytnuta třetím stranám. Také máte mimo jiné právo na přístup, změnu nebo smazání dat, jak je vysvětleno v prohlášení o ochraně soukromí zde.