Zákaznická podpora

https://www.funidelia.cz/cart

Jak mohu sledovat svou zásilku?

Sledovací informace najdete v detailech objednávky ve "svém účtu".

Pokud je součástí objednávky několik produktů, každý z nich může mít jiné datum doručení.

Přibližné datum doručení uvedené při platbě objednávky je datum, ve kterém vám přijdou všechny produkty spolu. Pokud jste obdrželi e-mail s informacemi o doručení objednávky, měli byste v něm najít také přímý odkaz na její sledování. Pokud jste tento e-mail neobdrželi, můžete objednávku sledovat také prostřednictvím "svého účtu". V něm vám uvedeme informace doručovací služby, abyste přímo od nich mohli získat přesnější informace.

Poznámka: Pokud se ve sledovacím rozhraní objednávka ukazuje jako doručená, ale vy jste ji neobdrželi, přejděte prosím na stránku "Objednávka doručena, ale vy jste ji neobdrželi" pro další informace.

Související dotazy:
Top